AŞAGI TIKLA VİDEO İZLE İNDİR

21 Şubat 2009 Cumartesi

xvideosa Girmek - xvideos girme

1 Numaralı Anlatım : Ağ bağlantılarıma Girip Sol Üstteki Ağ Bağlantılarını Görüntüleye Tıklıyoruz.







2 Numaralı Anlatım :Açılan Yerel Ağ Bağlantısına Sağ Maus Yapıp Özelliklere Tıklıyoruz.








3 Numaralı Anlatım : Yerel Ağ Bağlantısı Özelliklerinden En Aşağı İnip İnternet Erişim Kuralları (TCP/IP) Bulup İşaretliyoruz.

4 Numaralı Anlarım : Sonra Özellikler Diyoruz.
















5 Numaralı Anlatım : DNS Sunucusu Sizde Otomatiktir Onu Altındaki DNS Adreslerini Kullana Getiriyoruz







6 Numaralı Anlatım : Yeğlenen DNS Sunucusuna Sırasıyla ( 4 2 2 3 ) Yazıyoruz ve Tamam
Diyoruz Bukadar Arkadaşlar Artık Siteye Girebilirsiniz Benim Açılıyor Onunda Resmini Verim İnanmayan Olur



BİTTİ




ve sitenin resmi
yapamayanlar LÜTFEN YARDIM İSTESİN YARDIM EDERİZ.

5 yorum:

  1. bu gün ki tarihe göre girmiyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  2. Artık bu yöntem de yalan oldu. Doğrudan ip üzerinden engellendi site. web proxiler kullanmak gerek. Hatta sırf bunun için kendi proksimi yazdım. Cayır cayır giriyor, çatır çatır çekiyorum osbir. Yeniden sallandırmak iyi oldu yarrağı.

    YanıtlaSil
  3. yöntemi paylaşsanızda bizde girsek. sallandırsak. :)

    YanıtlaSil